VEEBIPOE MÜÜGITINGIMUSED
Veebipoe LETTERING.EE (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ MAKKUNSTIKOOL (registrikood 16047995), asukohaga Kuldnoka 6-10, Tallinn 10619.
- — Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo.
- — Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
- — Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.
- — Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
- — Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
TELLIMUSE VORMISTAM
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi
järgnevate makseviiside:
Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
KOHALETOIMETAMINE
Kaupu müüme ja tarnime ainult Eestis.
Kõik meie kaubad tarnitakse SmartPOST-i iseteenindusmasinate abil.
(SmartPOST on logistikaettevõte, mis tegeleb internetikaubamajade ja postimüügikataloogide klientidele tellitud kaupade kohaletoimetamisega, kasutades selleks üle Eesti kaubanduskeskustes asuvaid „iseteeninduslikke postkontoreid“ ehk pakiautomaate. Smartposti pakiautomaatide asukohad leiate siit)
Saatekulu sisaldub toote hinnas.
Toote ostmisel pakutakse teile valikut kõigi Eesti SmartPOSTi pakiautomaatide loendist.
Eestisisesed pakkid jõuavad ostja märgitud sihtkohta tavaliselt 7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumise kuupäevast.
TAGANEMISÕIGUS
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: «pood» see e-posti aadressile info@lettering.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
TÄHELEPANU! Lisage kindlasti oma tellimuse number, mille leiate tellimuse vormistamisel meilt saadud „tellimuse kinnituse“ meilis.
- — Kõik tagastatud esemed peavad olema uued, neid pole veel kulunud ega pestud (eranditult).
- — Kui kaup vahetatakse, peab vahetatav kaup olema sama või vähem väärt.
- — Tagastamise saatekulud on ostja vastutusel, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjuseks on toote defekt või lettering.ee viga tarnimisel.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
PRETENSIOONI ESITAMISE ÕIGUS
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. ellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja
aadressile info@lettering.ee või helistada telefonil: +372 53636322.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
OTSETURUSTUS JA ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
Veebipood kasutab ostja sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ja kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid transpordiettevõtetele kaupade kohaletoimetamiseks.
Veebipood saadab uudiskirju ja pakkumisi ostja e-posti aadressile ainult siis, kui ostja on avaldanud soovi veebisaidile e-posti aadressi sisestades ja on teatanud, et soovib saada otsepostiteateid.
Ostja saab e-posti teel saadetud pakkumisi ja uudiskirju igal ajal tühistada, teatades sellest meile e-posti aadressil info@lettering.ee ja sõnumiga „eemalda meililistist”.
VAIDLUSTE LAHENDAMINE
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e- kirja aadressile info@lettering.ee või helistada telefonil: +372 53636322
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin (https://komisjon.ee/et/avalduse-esitamine). Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/ index.cfm?event=main.home2.show&lng=ET).
EDASIMÜÜGIÕIGUS JA PARTNERLUSPAKKUMINE
See pakkumine on mõeldud ettevõtetele ja partneritele. T- särgile saate tellida ühe partii (15 tk), millel on üks kiri (erinevad suurused). Allahindlusega. Kirjutage sellest aadressile dm@lettering.ee
Oleme valmis koostööks. Kui teil on ideid ja ettepanekuid, kirjutage meile dm@izo.ee